
Indlæser
Torsdag d. 20. marts 2025 kl. 13:00 til 15:00
Tirsdag d. 18. marts 2025 kl. 08:00
Riggen,
Gl. Novrupvej 14,
6705 Esbjerg Ø
Riggen
Gl. Novrupvej 14
6705 Esbjerg Ø
Pris: Gratis
Vil du forstå, hvorfor dine kunder vælger dig – eller fravælger dig? Foredraget om Emotionelle Kundetyper klæder dig på med konkrete værktøjer.
Vil du forstå, hvorfor dine kunder vælger dig – eller fravælger dig? Foredraget om Emotionelle Kundetyper klæder dig på med konkrete værktøjer, der tiltrækker flere loyale og tilfredse kunder, samtidig med at du slipper for at bekymre dig, om du tager de rigtige beslutninger i din markedsføring.
Segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® er et forskningsbaseret, praktisk og jordnært værktøj til at fremkalde bestemte følelser og emotioner i købssituationen – også kaldet et indkøbshumør.
Ved at vælge én af fire kundetyper til din virksomhed, får du et værktøj til at tiltrække flere loyale og tilfredse kunder. Med dyb indsigt i kundernes ubevidste psykologiske købsmotiver, bliver du i stand til at målrette og effektivisere marketingindsatserne – og opnå resultater.
Foredraget byder på en gennemgang af de fire kundetyper, konkrete cases og muligheder for at bruge segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper i din markedsføring.
Foredraget holdes af Maja Christine Kristensen, som er uddannet i Emotionelle Kundetyper og har stor erfaring med at gøre teorien anvendelig i praksis.
Selvstændig markedsføringskonsulent
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Riggen
Tlf: +45 75123744
jhb@businessesbjerg.com
Riggen
Tlf: +45 75123744
jhb@businessesbjerg.com